Říjen 2008

Nový desing

27. října 2008 v 22:29 | admin
Nový desing na motív FPS-ky Mirror´s Edge,ktorá výde na PC zrejme až v roku 2009. U nás bude preview určite skôr! Sledujte nás.

V pozadí by mala hrať thema už spomýnanej hry Mirrors Edge.


Hell Higway info

16. října 2008 v 15:25 | admin |  Novinky zo sveta
Bratia v armáde (BiA - Brothers in Arms) už neaký čas kráčajú po "pekelnej ceste" (Hell Higway).Budem sa snažiť čo najskôr napísať recenziu na tuto skvelú hru z (mojej obľúbenej) druhej svetovej vojny.Táto hra vidí druhú svetovú inymi očami ako predchodcovia. Oveľa viac brutálnejšími ako už mohol napovedať aj podnadpis. BiA je podľa mňa hra,ktorá ma vypniť čas do vydania CoD5,ktorý sa tiež odohráva v druhej svetovej vojne až na to že v CoD budete zabíjať v pralesoch v Pacifiku ale aj klasicky za rusov tiahnucých na Berlín.Hra bude tiež asi 16+ a vyššie pretože je hodne hodne brutálna a to hned zo začiatku.CoD5 narozdiel od BiA výde zhruba za mesiac.

Zaklínač od APRT nebude (čert to vem!)

16. října 2008 v 15:16 | admin |  Novinky zo sveta
APRT včera ukončilo projekt Zaklínač a momentálne je "bez práce". Zapríčinilo to hlavne malo zamestnancov a z tech príčin zaklínača nedokončili. Teraz sa pravdepodobne vrátia ku koreňom a to tvorba tém na mobily a FREE hier (Crime Town).

APRT o novom mode pre Zaklínača

4. října 2008 v 20:15 | admin |  Novinky zo sveta
Ja som jeden z grafikou a hlavných scenáristov nového modu o ktorom je písane len tu na Free Torents.A v nasledujúcich vetách sa dozviete niečo bližšie. Článok je robený formou otázok a odpovedí.

Ako sa volá nový mod pre Zaklínača ?

Podnadpis bude zrejme (ešte to nieje úplne isté) Prekliatie čierneho rytiera

O čom bude príbeh ?

Tak to si necháme zatial pre seba.

Kde sa bude odohrávať

Kear Morhen niečo vo Wyzime a ešte pár nových lokalít,ktoré ste ešte nemali možnosť vidieť.

A aké postavy sa tam objavia ?

Gerald samozrejme,Triss,Vesemir,Toruviel (len pod iným menom),Marigold a ostatné ste ešte nevideli.

Aký dlhý bude príbeh ?

Kratší ako pôvodný Zaklínač a dlkší ako Cena neutrality

Prvý wallpaper:


Zaklínač: Vedlejší účinky

4. října 2008 v 20:00 | Admin |  Games - recenzie
Zaklínač: Vedlejší účinky/Side Effect

Spolu s patchom 1.4 nevyšiel len mod (resp. malý datadisk) Cena neutrality ale aj Side Effect alebo po našom Vedajšie účinky. Kedže obsahuje patch 1.4 technické záležitosti budú stejné ako pri Cene neutrality. Ale aby ste nemuseli vraciat stránku na predošlý článok skopíroval som tu text z inštalácie:

Vylepšený systém gest a mimiky
* Přibyla animace rukou a prstů.
* Přechody mezi animacemi emocí jsou nyní mnohem plynulejší a přirozenější.
* V dialogových sekvencích se na sebe postavy dívají bez ohledu na jejich relativní pozici.

Opravené animace
* Animace jsou nyní upraveny i podle různé tělesné stavby NPC (např. mohutné postavy).

Vylepšený inventář
* Váček na běžné předměty nyní čítá namísto 4x14 jen 3x14 pozic.
* Přibyl váček na alchymistické ingredience ve velikosti 3x14 pozic.
* Obsah alchymistického váčku lze nyní seřadit podle typu jednotlivých ingrediencí.
* Ingredience v alchymistickém váčku lze filtrovat podle základních substancí

Vylepšený seznam formulí na panelu alchymie
* Formule, které ještě neumíte namíchat, budou vysvíceny.
* Formule, jež sice namíchat umíte, ale nemáte na ně dostatek ingrediencí, budou vysvíceny a chybějící přísady budou označeny X.
* Pokud máte všechny ingredience, ale chybí vám potřebný alchymistický základ, objeví se příslušný nápovědný text.

Systém odlišování postav
* Cizí postavy jsou nyní mnohem rozmanitější a jejich ošacení má mnohem různorodější škálu barev. I nestvůry mají mnohem výraznější rozdíly ve zbarvení.

Vylepšení rozhraní
* Automatické ukládání lze nyní zapnout i vypnout.
* U všech postav se nyní zobrazuje ukazatel života.
* Hlavní nabídka je nyní podkreslena animovaným pozadím.

Možnost automatického sbírání předmětů
* Ctrl + levým kliknutím na schránky (nábytek, truhlice, těla apod.) vyberete jejich obsah, aniž by se otevíral panel pro vybírání kořisti (pokud ovšem máte v inventáři dostatek místa).
* Automaticky vybírané předměty se zobrazují uprostřed obrazovky jako animované ikony.
* Pokud je vaše zavazadlo nebo alchymistický váček plný, otevře se panel vybírání, kde budou vysvíceny ty věci, které již byly automaticky přidány do inventáře.

Systém sledování pohledem
* NPC, které zrovna nemají co na práci, budou o Geralta projevovat zájem a sledovat ho pohledem.
* Čím déle Geralt setrvá v zorném poli cizí postavy, tím vyšší bude pravděpodobnost, že si ho daný protagonista všimne.
* NPC, které zrovna mají něco na práci, Geralta nesledují.
* NPC, které stojí v příliš ostrém úhlu ke Geraltovi, po něm nebudou nepřirozeně otáčet hlavu.

Vylepšená umělá inteligence při kostkovém pokeru
* Zkušení protivníci už nebudou dělat základní chyby (například odhazovat vítězné figury apod.).
* Dovednosti protivníka se nyní lépe přizpůsobují schopnostem hráče.

Němé dialogové řádky a šipka dopředu

A k tomu príbehu: Hráte vo Wyzime,začiatok je ako v Cene neutrality, čiže Marigold básni baladu.
Okolo Marigolda sa celý príbeh vyvíja. Ide o to že je vo vezení a dlží jednému chlapíkovi 2000 orénou a tie samozrejme nemá takže je to na vás.